Zarządzanie rezerwacjami w hotelowych SPA
czytaj więcejJakie cechy powinien mieć dobry Recepcjonista SPA?
czytaj więcejUzdrowiska- reaktywacja " RZECZPOSPOLITA" 17.07.2019
czytaj więcejDlaczego nie sprzedają? Czego się obawiają? Jak wyjść z tego impasu?
czytaj więcejAnaliza oferty hotelowego SPA czyli co powinieneś wiedzieć aby sprawnie zarządzać?
czytaj więcejSprzedaż w hotelowych SPA. Jak podnieść wyniki?
czytaj więcejZarządzanie zmianą czyli jak efektywnie wprowadzać innowacje do hotelowego SPA?
czytaj więcejMarka hotelowego SPA.Jak ja stworzyć i utrzymać?
czytaj więcejArtykuł" Odmładzanie masz wybór "SPA czy medycyna estetyczna?" Dr.n.med.Kamila Padlewska oraz moja osoba w wywiadzie o zabiegach. Można oferować komplementarne zabiegi i współpracować. Zapraszam do lektury.
czytaj więcejStrategie zarządzania ceną w hotelowym SPA
czytaj więcej"Hotelowe SPA w mediach społecznościowych"
czytaj więcejOchrona danych osobowych dotyczy także hotelowego SPA
czytaj więcejKodeks etczny pracowników SPA. Co powinien zawierać?
czytaj więcejKryzys, może zdarzyć się wszędzie... Jak poradzić sobie z nim w hotelowym SPA?
czytaj więcej"Racjonalne gospodarowanie stanami magazynowymi w hotelowych SPA"
czytaj więcejTworzenie pakietów SPA , to podstawa. Jak powinien taki pakiet wyglądac? Co zawierać? Po co je tworzyć? Zapraszam do lektury!
czytaj więcejJak? Kiedy? Po co? zmieniać ofertę w hotelowym SPA? Czy to jest potrzebne? Zapraszam do lektury!
czytaj więcejZmiany weszły w życie w połowie 2016. Jakie nowe badania trzeba wykonać? jak często? Zapraszam do lektury artykułu, w magazynie dla profesjonalistów branży hotelowej.
czytaj więcejJak budowac oferty SPA w okresie zimowym? Jakie zabiegi są niewskazane a jaki należy w pierwszej kolejności proponować.
czytaj więcejŚwięta mają swój niepowtarzalny urok.. Jak powinny w wyglądać w hotelowym SPA? Więcej w HOTELARZ 11/2016.
czytaj więcejJak zaplanować wydatki, jakie będa przychody w naszym SPA? Więcej o tym jak planować aby nie przeszacować w HOTELARZ 10/2016.
czytaj więcejZakupy grupowe ,takżw w hotelowych SPA są już codziennością. Czy zatem są opłącalne? Co zyskujmey dzięki takim zakupom?
czytaj więcejCo kraj to obyczaj... także podczas zabiegów w hotelowym SPA...
czytaj więcejJaki budżet trzeba zaplanować aby wyposazyć jedno pomieszczenie SPA? Jakie opcje wyposażenia są najbardziej korzystne i gdzie można zaoszczędzić?
czytaj więcejCo uwrażliwia na słońce? Czy tylko kosmetyki?
czytaj więcejOd czego boli głowa Inwestora SPA? Na jakie trudne pytania musi znać odpowiedź?
czytaj więcejCzy naorodowść Gościa SPA decyzduje o wysokości napiwku? Więcej w najpopularniejszym magazynie dla branży hotelowej.
czytaj więcejCzy Ajurweda oferowana w obiektach hotelowych SPA jest.... wiarygodna? Czy jest to tylko "mody" masaż?
czytaj więcejWiele osób śadzi ,że hotelowe SPA to wyłącznie masaże i zabiegi... Zapewniam nie tylko masaż:)
czytaj więcejCo lubią polscy goście? Dlaczego Obcokrajowcy lubią nasze SPA?
czytaj więcej"Jakie są oczekiwania gości w SPA? " Czy znamy ich potrzeby? Czego potrzebują? Znając preferencje naszych gości, wiemy co możemy dla nich zrobić.
czytaj więcejJak projektować zabiegi autorskie?
czytaj więcejKategoria hotelu jest ważnym determinantem przy konstruowaniu MENU SPA. Od ilości przysłowiowych gwiazdek zależy MENU SPA i jego atrakcyjność dla naszych Gości.. Jakie informacje są niezbędne aby dopasować ofertę do segmentu gościa?...
czytaj więcejStrona hotelowego SPA powinna posiadać pewne instoten dla Gościa informacje. Co zatem powinno się tam znaleść aby znalazło uznanie u Gościa?
czytaj więcejJuż od pewnego czasu ,nosiłam się z zamiarem pisania bloga. Ma być inny, nie zalezy mi na pisaniu o nowościach świata SPA&WELLNESS ale dla branży SPA. O tym, co nas boli, co cieszy, co irytuje i czasami fascynuje w naszej pracy. Tropić absurdy i wyró...
czytaj więcejJakie są polskie uzdrowiska? Czy mogą pretendować do miana SPA..?
czytaj więcejJak wykorzystać dobra regionu w przygotowaniu MENU SPA.
czytaj więcej"Konsulting SPA czy sprzedaż marek i wyposazenia..?" jak to wygląda w praktyce...
czytaj więcejCzasami trzeba nieco mocniej wyartykułować swoje oczekiwania wobec naszych współpracowników, jak to zrobić?
czytaj więcejJak zrobić a by rozstanie z pracownikiem nie było traumatycznym przeżyciem...? Nie eskalować emocji i w z klasą się rozstać... ?
czytaj więcejW czerwcowym ELLE, artykuł Red. Marty Rudowicz o najlepszych polskich SPA. W tym gronie INE SPA Hotelu MARINE***** w Kołobrzegu. Bardzo dziękuję za ciepłe słowa pod moim adresem:) To zobowiazuje do jeszcze lepszej pracy w konsultingu SPA....
czytaj więcejCzy istnieje ideał??? Jęli tak, to jakimi cechami powienien się charakteryzować? i czy można taką "matrycę" stworzyć..? Wszystko jest mozliwe...
czytaj więcejKonflikty w dużych grupach zdarzaąją się wszędzie. Sztuką jest je neutralizować...Jak to zrobić aby nie miały negatywnego wpływu?
czytaj więcejWellness&SPA, czy zawsze jest synonimem dobrego samopoczucia... niekoniecznie, dlaczego tak jest? bo personel SPA też pracuje czasami w stresie.
czytaj więcejNowa osoba w hotelowym SPA, to pewne oczekiwania i nadzieje , które taki człwowiek powinien spełnić. Czy my, jako Pracodawcy, również dobrze realizujemy swoją rolę...?
czytaj więcejCzy liberał będzie dobrze zarządzał SPA...? Ten styl przywództwa ma swoje wady i zalety... Jakie???
czytaj więcejDemokratyczny styl przywództwa..., sprawadza się czy jednak nie...
czytaj więcejBiurokratyczny zarządzanie nie jest preferowanym stylem przywództwa.Jest raczej żle postrzegane, jak jest w hotelowych SPA?
czytaj więcejZarządzanie ludżmi to trudna sztuka.... nie inaczej jest w hotelowych SPA.
czytaj więcejWellness to modne słowo.... gości w wielu dziedzinach życia....czasami jest nadużywane i nie w pełni zasłuzone... Jak budować atmosferę wellness aby spełniła oczekiwania naszych Gości.
czytaj więcejKomunikujemy się na wiele sposobów i to w jaki sposób to robimy daje świadectwo kim jesteśmy. Dobry przekaz werbalny daje podstawę do nawiązania relacji, zdobycia zaufania rozmówcy na którym nam zależy.
czytaj więcejAromaterapia, zdrowe hotele- prognozowane trendy w SPA.
czytaj więcejOutsourcing jest powszechnie stosowaną metodą wyodrębniania pewnych procesów i usług poza obszar działania przedsiębiorstw. Tak dzieje się też w obiektach hotelowych. Rezygnują one z tych procesów pomocniczych, które mogą być wykonane przez bardziej...
czytaj więcejKażda ambitna osoba, nawet dopiero rozpoczynająca karierę, chce kiedyś zarządzać. Bycie szefem, kierownikiem, dyrektorem to silny motywator do działania. Z tymi stanowiskami z reguły wiąże się prestiż i wyższe wynagrodzenie. Jednak szef i lider to ni...
czytaj więcejRotacja w hotelowych SPA jest bardzo częstym zjawiskiem. Notowane wskaźniki fluktuacji kadr są naprawdę wysokie, zdarza się, że sięgają 40 proc. w skali roku. To powoduje spore zamieszanie, obligując kadrę zarządzającą do szukania nowych kandydatów d...
czytaj więcejOfertę zabiegową w hotelach SPA należy co jakiś czas aktualizować. Dlaczego? Bo takie są oczekiwania gości. W pewnym momencie nudzą się oni dotychczasowymi zabiegami i oczekują nowości. „Klient nasz pan”, więc menu SPA trzeba dopasować do jego oczeki...
czytaj więcejPrzeinwestowanie w obiekt hotelowy to jeden z częstych błędów jakie popełaniają Inwestorzy hotelowych SPA. Bardzo dużo osób wpada w pułapkę zakupu wyposazenia, które nie jest przydatne.
czytaj więcejEkologia staje się nierozłącznym elementem naszego życia. Stajemy się coraz bardziej świadomi, że nasze życie ,w dużej mierze zależy od nas samych. Nasze postawy ekologiczne manifestują się na wiele sposobów: segregujemy odpady, wybieramy produkty sp...
czytaj więcejTrudno oprzeć się przekonaniu, że wszystko co egzotyczne jest modne... Podróże do dalekich zakątków globu, nowe, interesujące europejczyków tradycje, innych kultur, oraz czasami egzotyczne rytuały to nie tylko wspomnienia z wakacji, które chcemy na d...
czytaj więcejAudytor, już na samym początku to słowo może wzbudzać niedobre doświadczenie. Bywa ,że jest surowym recenzentem pracy hotelu ale czy często bywa w hotelowych SPA...? Jeśli tak się zdarzy, to co powinien sprawdzać i na czym skupić uwagę aby jego praca...
czytaj więcejInwentaryzacja nazywana kontrolnym spisem z natury jest nieodzownym elementem kontroli w każdym dziale hotelu. Departament SPA, powinien również podlegać takim samych zasadom kontroli jak gastronomia czy służba pięter. Znajomość stanów magazynowych c...
czytaj więcejJak co roku, amerykańska agencja marketingowa SPA FINDER, przygotowała raport o prognozowanych na 2013 rok trendach oraz tendencjach w branży SPA. Opinie swoje zbiera od ekspertów SPA, którzy bacznie przyglądają się temu sektorowi i na tej podstawie...
czytaj więcej